سرهنگ علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، تردد و توقف خودرو در مسیرهای تقاطع شهید دستغیب - رسالت به سمت مصلا، تقاطع محراب - وصال به سمت مصلا، تقاطع شهید نوری - شهید پزشکیان به سمت مصلا و میدان دفاع مقدس به سمت مصلا ممنوع است.
وی اضافه کرد: توقف خودروها در محدوده مصلای امام خمینی (ره) از ساعت 24 شب قبل از مراسم ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل به محل دیگر انتقال می یابد.
وی بیان کرد: هماهنگی های لازم با سازمان اتوبوسرانی انجام شده است تا از نقاط مختلف شهر به ویژه شهرک های اقماری، نمازگزاران به مصلا انتقال یابند و در پایان مراسم بازگردانده شوند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: شهروندان برای برگزاری هر چه باشکوه تر نماز عید فطر همکاری های لازم را با این پلیس داشته باشند تا خللی در خدمت رسانی در این روز ایجاد نشود.
سرهنگ سعیدی افزود: با توجه به اینکه روز دقیق عید سعید فطر اعلام نشده است، این محدودیت ها در روز جمعه یا شنبه اعمال می شود.
به گزارش ایرنا، فردا /جمعه/ یا پس فردا /شنبه/ روز اول شوال و عید سعید فطر است؛ نماز عید سعید فطر همه ساله در صبح این روز در سراسر ایران و کشورهای اسلامی برگزار می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.