مهرداد زنگنه فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آموزش ها در راستای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای حفظ محیط زیست و به منظور فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند ارائه می شود.
وی ادامه داد: کارشناسان مدیریت پسماند اقدام به آموزش ضررهای استفاده از ظروف یکبار مصرف، اهمیت استفاده از ظروف قابل تجدید پذیر در حفظ محیط زیست در بین نمازگزاران روزه دار مساجد همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت رمضان کرده اند.
وی یادآور شد: 100 کیلوکیسه پسماند، مخازن ویژه زباله های خشک و بروشورهای اطلاع رسانی بازیافت در بین نمازگزاران مساجد توزیع خواهد شد.
زنگنه فر با تاکید بر اهمیت تفکیک پسماند خشک از مبدا در حفظ منابع طبیعی، طبیعت و محیط زیست تصریح کرد: مشارکت حداکثری شهروندان در امر تفکیک پسماند موجب پیشرفت در صنعت بازیافت می شود و شهروندان باید نگاهی عمیق تر به تولید و تفکیک زباله در خانه های خود داشته باشند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.