سرهنگ قاسم حبیب‌زاده، شامگاه چهارشنبه در همایش بصیرت بسیجیان یزد به شکست استکبار در ۴۰ سال گذشته در مقابل اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایجاد جو ناامیدی و بی‌اعتمادی در ادامه راه نظام، جزو برنامه‌های محوری دشمن است.

وی ادامه داد: استکبار که تمام نقشه‌های خود را در قبال این نظام شکست خورده می‌داند در برهه کنونی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف فرهنگی و رسانه می‌خواهد مردم را با نظام جدا کرده و آنها را بشدت ناامید کند.

این مسوول اظهار داشت: جنگ اقتصادی و روانی با ترویج شایعات و شبهات با هدف ایجاد اختلاف و فاصله بین مردم و مسوولان توسط دشمنان انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شده و ادامه دارد .

حبیب‌زاده گفت: ایجاد چند قطبی در کشور و درگیری‌های حزبی و جناحی برای تضعیف نظام و ضربه‌زدن به اصل انقلاب اسلامی محور اصلی هدفی است که دشمنان داخلی و خارجی پیگیری می‌کنند .

وی بیان داشت: مردم به شدت از بازی‌های بی‌خاصیت جناحی در کشور خسته شده‌اند و از مسوولان فقط اخلاص ، ایمان و کار و تلاش برای حل مشلات فرهنگی و اقتصادی می‌خواهند .

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسوولان به جای دامن زدن به اختلافات و درگیری‌های حزبی و گروهی وقت خود را صرف برنامه‌ریزی و حل مسائل اقتصادی بر تکیه به ظرفیت های داخلی کنند.

حبیب‌زاده گفت: ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که اگر مدیران به آنها تکیه کنند شاهد شکوفایی استعدادها و حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم و موجب جلب اعتماد  همگان می‌شود.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت:  بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری موجب خاموش شدن آتش فتنه دشمنان در سال‌های اخیر در کشور شده است .

سرهنگ عباس جوکار افزود: حضور مردم و بسیج در صحنه و اطاعت از مقام معظم رهبری موجب شکست استکبار در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی شده است و با هوشیاری بر جنگ روانی و اقتصادی پیروز می‌شویم .

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید محور کار و فعالیت مسوولان و بسیجیان قرار گیرد که ولایتمداری راه عزت و اقتدار نظام اسلامی است .

در این مراسم که با حضور آحاد مردم برگزار شد برنامه مداحی و سرود اجرا شد .

استان یزد ۳۰۰ هزار بسیجی دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.