عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، بانوان و خانواده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موضوع کیک‌های آلوده را در مدرسه‌ها اطلاع رسانی کند تا از استفاده دانش‌آموزان از آنها جلوگیری شود.

وی در باره بیماری آنفلوآنزا بیان کرد: یکی از ضرورت‌های کنونی در موضوع بیماری آنفلوآنزا، اطلاع‌رسانی از این بیماری است برهمین اساس دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کند.

استاندار بوشهر همچنین بر ضرورت اجرایی شدن سند اجتماعی این استان تاکید کرد.

وی ادامه داد: سند اجتماعی استان بوشهر باید مبنای عمل فعالیت‌های حوزه اجتماعی باشد برهمین اساس حوزه معاونت سیاسی و امور اجتماعی استانداری اجرایی شدن این سند را با جدیت بررسی کند.

گراوند بیان کرد: با پیگیری که از سوی سازمان بهزیستی کل کشور انجام شده مجوز احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان گرفته شد اما ضرورت دارد این اداره کل نسبت به پی‌گیری این موضوع اقدام‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: با همکاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشفیات خوبی در عرصه مواد مخدر انجام شده‌است و اگر حمایت دستگاه قضا نباشد در این زمینه دچار مشکل می‌شویم.

گراوند بر نظارت بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: بعد نظارتی بر عملکرد  کمپ‌های ترک اعتیاد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تقویت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.