فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: جمهوری اسلانی ایران در مرزهای استان و شهرستان های خود اعلام حاکمیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار پاکباز در آیین تکریم و معارفه فرمانده دریابانی شهرستان بندر ماهشهر، اظهار داشت: اساس و الویت هر کشور ایجاد امنیت و حفظ آن است که نبود آن همه زیرساخت های کشور اعم از تولید و اقتصاد هنجار های اجتماعی و حوزه های سیاسی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: امنیت یک امر بسیار مهم و حیاتی است که حفظ آن تنها متکی به ستادهای نظامی و انتظامی نخواهد بود بلکه همت و غیرت همه مردم را می طلبد که امروز به لطف و عنایت خدا و تلاش های شبانه روزی همه دستگاه های نظامی و انتظامی بخصوص مرزبانان غیور و جان بر کف این مهم در کشور حکم فرما است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان ادامه داد: همه رزمندگان ما که در مرزها مشغول به خدمت و خدمتگذاری هستند تلاش می کنند تا بسترهای لازم برای ایجاد امنیت را بوجود آوردند.

سردار پاکباز با معرفی مرزبانی و اشاره به اهمیت مرزهای کشور، عنوان کرد: به راستی و درستی مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است و فرمانده کل قوا تعبیری درست و حقیقی از مرز کشور داشتند و به دلیل اهمیت آن با تدبیر و ابلاغیه فرماندهی کل قوا سازمانی به بلندای مرزبانی در دل نیرو انتظامی شکل گرفت تا کنترل و حفظ امنیت مرزها بیش از پیش جدی گرفته شود و با حساسیت دو چندان به آن توجه شود.

 فرماندهی مرزبانی استان خوزستان، روند رشد و پیشرفت تشکیلات و توسعه مرزبانی کشور و استان ها را قابل توجه عنوان کرد و گفت: امروز دیگر مرزبانی یک نیرو انتظامی صفر نیست بلکه یک نیرو نظامی، دفاعی و امنیت کارآمد و قوی محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران در مرزهای استان و شهرستان ها خود اعلام حاکمیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانی مخالف امرار معاش نیست بلکه مخالف قاچاق و ضربه زدن به تولیدات داخلی و تولید کنندگان و کار آفرینان خوش ذوق ایرانی خواهد بود و همه نیروی خود را بکار خواهد گرفت تا به چرخه تولید داخلی و اقتصاد آن رونق ببخشد.

سردار خاکپاز در پایان از زحمات فرمانده پیشن دریابانی شهرستان بندر ماهشهر، قدر دانی و برای سرهنگ اکبر راشدنیا فرماندهی جدید این ستاد آرزوی موفیقت کرد و افزود: پرسنل بازنشسته سرمایه های ارزشمند سازمان خواهند بود که به سادگی از کنار آن ها نخواهیم گذشت کانون بازنشتگان از ظرفیت پرسنل بازنشسته در جهت مشاوره و استفاده از تجربیات آن ها در ماموریت ها بطور جدی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.