غلامرضا رسول زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این روستاها در مناطق کوهستانی شهرستان های ورزقان، اهر، کلیبر و چاراویماق قرار دارند، افزود: تلاش می شود راه ارتباطی این روستاها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون راه های ارتباطی اصلی و فرعی استان و آزاد راه تبریز - زنجان باز بوده و رفت و آمد در آن ها با رعایت احتیاط برای جلوگیری از لغزندگی خودروها در جریان است.
مسئول هماهنگی برف روبی راه های آذربایجان شرقی گفت: همزمان با بارش برف 50 گروه از عوامل راهداری با استفاده از انواع ماشین آلات سبک و سنگین اقدام به برف روبی، نمک پاشی و تیغ زنی راه های استان کردند.
رسول زاده ادامه داد: هم اکنون در برخی از محورهای استان پدیده کولاک و مه وجود دارد و رانندگان برای رفت و آمد در آن ها باید با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی سامانه بارشی از امروز و فردا به تدریج از استان خارج می شود.
آذربایجان شرقی دارای 142 دهستان و 2 هزار و 706 روستا بوده و حدود یک میلیون و 145 هزار و 442 نفر در این روستاها سکونت دارند.
این استان دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.