محمدباقر بابایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش پنج فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق، «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر در سئانس 9:30 تا 12 صبح روزهای سیزدهم تا هفدهم بهمن ماه ‌همزمان با اکران آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انجام می شود.
وی اضافه کرد: تماشای فیلم های «سیمرغ و پروانه ها» برای کودکان و نوجوانان رایگان است و مبلغی برای بلیط از آنها دریافت نمی شود.
به گزارش ایرنا ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.
ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» که برای دومین سال پیاپی همزمان با جشنواره فیلم فجر در 31 مرکز استان و 2 منطقه آزاد اروند و قشم برگزار می‌شود.
14 فیلم از آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن سال جاری با نمایش چهار عنوان فیلم در سینما انقلاب ارومیه به روی پرده می رود.
9939/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.