علی شایگان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در راستای کمک به ذخیره آب زیرزمینی و سطحی بدون دریافت اعتبار از هیچ نهادی از جمله ستاد احیای دریاچه ارومیه انجام شده است.
وی اضافه کرد: آبیاری هوشمند و قطره ای، اجرای الگوی مصرف بهینه، اصلاح و تغییر الگوی کشت از جمله طرح های اجرا شده در شهر ارومیه بوده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در راستای کاهش مصرف و اجرای طرح آبیاری نوین، اعتبار از سوی ستاد احیا و سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان تعلق می گیرد ولی با وجود مکاتبه های متعدد با این سازمان، اعتباری برای ما در نظر گرفته نشده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در خصوص ضرورت های توسعه فضای سبز و افزایش سرانه آن در شهر گفت: ارتقای سلامت شهروندان، کاهش آلودگی هوا، جذب ریزگردها از جمله این ضرورت ها به شمار می رود.
شایگان افزود: طرح های توسعه فضای سبز در شهر ارومیه ادامه می یابد و سعی می کنیم با استفاده از همه توان مدیریت شهری در راستای ارتقای شاخص های این بخش گام های بلندتری برداریم.
به گزارش ایرنا، در شهر بیش از 11 هزار هکتاری ارومیه افزون بر 700 هکتار فضای سبز ایجاد شده است؛ این شهر 750 هزار نفر جمعیت دارد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.