به گزارش روز دوشنبه ایرنا مجتبی شجاعی در نشست شورای اداری شهرستان دلگان اظهار داشت: قدم های مناسبی برای خدمت رسانی به مردم برداشته شده که همه این قدم ها به برکت انقلاب اسلامی و هم رکابی مردم این شهرستان با آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.
وی انتخاب شهرستان دلگان به عنوان شهرستان پایلوت خدمات رسانی در دولت تدبیر و امید را یکی از مهمترین برنامه های دولت دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان برنامه های مختلفی در جهت رفع چهره محرومیت در دلگان اندیشیده شده است که به زودی اجرایی خواهند شد.
فرمانده ناحیه سپاه دلگان نیز در این نشست با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج نقش مهم و راهبردی در پیشبرد اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته است.
فداحسین سرگلزایی موفقیت و پیشرفت هر جامعه ای را تنها داشتن روحیه جهادی با تفکر بسیجی دانست و افزود: پیشرفت در هر جامعه ای قطعا با روحیه بسیجی و جهادی حاصل شده است.
وی با تشریح مهمترین برنامه های هفته بسیج در دلگان بیان کرد: برنامه های متنوع زیادی از جمله مسجد محوری، هم اندیشی علما، یادواره شهدا عابروی محله، نشست های سیاسی، اعزام گروه های جهادی در روستاهای نیازمند، محافل انس با قران، میز خدمت خارج از ادارات، غبار روبی مزار شهدا، دیدار باخانواده های شهدا، شورای امر به معروف و نهی از منکر، برپایی ایستگاه های صلواتی و سلامت، راه اندازی کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن، تجلیل از مربیان حلقه های صالحین، نشست مودت با حضور علمای اهل سنت و تشیع و حماسه بسیجیان از جمله مهمترین برنامه های ناحیه سپاه در هفته بسیج خواهد بود.
شهردار گلمورتی مرکز شهرستان دلگان نیز در ادامه نشست شورای اداری از افتتاح طرح روشنایی بلوار امام علی(ع) خبرداد و گفت: با تلاش های انجام شده برای زیبا سازی بلوار امام علی(ع) روشنایی این بلوار در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.
جان محمد دینارزهی از کلنگ زنی دروازه قرآن در هفته بسیج خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه شهرستان دلگان بعنوان یکی از مهمترین شهرستان های استان در زمینه فعالیت های قرآنی مطرح است تصمیم گرفته شد به پاس گرامیداشت همه کسانی که قدم در عرصه قرآن می گذارند در یکی از ورودی های دلگان نهمین دروازه قرآنی کشور در هفته بسیج کلنگ زنی شود.
8006 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.