پوریا عبدی: "خرس" اولین فعالیت کمدی من است

پوریا عبدی، بازیگر نمایش خرس درباره حضور متفاوتش در این نمایش حرف های جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، از 21 ام مهرماه لغایت 2ام آذرماه نمایش خرس از آثار مشهور آنتون چخوف به کارگردانی احسان ناجی و سحر پرتوی کیان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. 

از این رو گفتگویی با پوریا عبدی؛ بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر که یکی از بازیگران این نمایش است، ترتیب داده ایم.

این هنرپیشه درباره این نمایش گفت: پس از سه سال با نمایش خرس به روی صحنه می‌آیم. در این سه سال نمایش‌هایی را در سمت کارگردان تمرین، ساخته و پرداخته کردم اما هرکدام به دلایلی غیر فنی از اجرا باز ماند. اما امسال دست پر به تئاتر بازمی‌گردم و سه نمایش روی صحنه خواهم داشت.

وی در ادامه گفت: نقش من در نمایش خرس کاراکتر لوکا هست. کسانی که این نمایشنامه را خوانده باشند می‌دانند که لوکا در خرس چوف بسیار کمرنگ است اما احسان ناجی در دراماتورژی خود این نقش را بسیار کلیدی و تاثیرگذار طراحی نموده است.

عبدی در ادامه افزود: من تا به حال به سمت کمدی نرفته بودم و این اولین نمایش کمدی من است. از این جهت چالش بزرگی برای من بود. حتی در تمرین دوم از کارگردان خواستم کسی را به جای من بیاورد، چراکه حس می‌کردم از پس این چالش برنمی‌آیم. ولی ناجی و پرتوی، کارگردانان نمایش خرس از من خواستند تا تلاش بیشتری کنم و خودم را به آنها بسپارم. امروز بسیار خرسند هستم که این فرصت در اختیار من گذاشته شده تا خودم را در ژانر کمدی محک بزنم و امیدوارم مخاطبان نمایش از این اجرا راضی باشند.

پوریا عبدی گفت: بازیگران و عوامل نمایش خرس اکثرا حرفه‌ای و تحصیل کرده در رشته نمایش هستند. این مساله باعث میشود تا روال کار با سرعت بیشتری پیش برود و همین اتفاق فرایند تمرین و اجرا را لذت بخش می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید