حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نمازجمعه این هفته ابرکوه با اشاره به دیدار شرکت کنندگان بین المجالس کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری، افزود: دنیای اسلام در خصوص مسائل اساسی مانند وحدت مواضع خود را با صراحت و صدای بلند بیان کنند و نباید اجازه دهند، امپراتوری خطرناک تبلیغاتی غرب ، با توطئه سکوت مسائل اصلی امت اسلامی را محو کند .
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش به لطف خدا در جنگ سخت شکست خورده اند و در جنگ نرم هم مسلما شکست خواهند خورد .
حسینی با بیان اینکه فراموش نکنیم، فلسطین یک مجموعه و تاریخ از بحر تا نهر است، اظهار کرد: قدس پایتخت فلسطین است و امکان هیچگونه خدشه ای بر این حقیقت وجود ندارد .
خطیب جمعه ابرکوه اظهار کرد: آمریکا با استفاده از ابزارهای رسانه ای قوی خود افکار عمومی ملت ها را تغییر می دهد و خود را مدافع حقوق بشر و دشمن تروریسم معرفی می کند.
وی افزود: مسلمانان باید این ادعاهای دروغین آنها را افشا کنند که نماد حقوق بشری آمریکا در سوریه ویرانی و کشتار مردم عراق ، افغانستان ، یمن و دیگر مناطق جهان اسلام است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه، یادآورشد : نماد حقوق بشری آمریکا همین است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ، کشورها و ملت های آفریقایی را چاه فاضلاب می داند.
وی افزود: مشکل جهان اسلام حکومت های خائن به مسلمین و دل داده منطقه به آمریکاست ، که همراهی با دشمن دارند.
امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه هدف آمریکا در نهایت آسیب رساندن به ایران با ثبات و مقتدر است، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش به دنبال زخم هستند تا مثل مگس روی آن بنشینند .
وی اظهارکرد: مسئولان و دولتمردان ما باید زخم های کشور را بویژه در بخش معیشی و اقتصادی درمان کنند و این راه ناکامی دشمن است .
حسینی با اشاره به اینکه مسئولان سه قوه باید جوابگوی مشکلات مردم راهکارهای لازم اتخاذ کنند، تاکید کرد: نباید بعضی دولتمردان ما فرافکنی کنند.
امام جمعه ابرکوه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره 32 نفر از جانباختگان حادثه کشتی نفتکش سانچی یادآور شد: این حادثه برای همه ما دردناک و غمگین بود .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.