گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در بازدید میدانی از ساحل آستارا گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی، طرح خود را برای راه اندازی فرودگاه ساحلی پروازهای تفریحی به فرمانداری آستارا ارائه کردند و به جانمایی و دریافت مجوزهای لازم اقدام می شود.
وی با بیان این که پروازهای تفریحی نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد افزود: این طرح پس از موافقت دستگاه های متولی در ابعاد مختلف اجرا خواهد شد .
وی اظهار کرد: توسعه گردشگری و خدمات از راهکارهای آبادانی آستارا است و در این راستا از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف استقبال می کنیم.
رنجکش کاهش تشریفات اداری و همراهی دستگاه های اجرایی را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان آستارا خواستار شد.
شهرستان آستارا با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر در غرب استان گیلان، جزو 20 شهر گردشگر پذیر ایران است.

** بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا، یونس رنجکش فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فرمانداری گفت: کاستی های موجود در هدایت دانشجویان از مشکلات عمده نظام آموزشی است و دانشجویان و دانش آموختگان، در صورت آشنایی با ظرفیت های بازار کار فرصت های جدیدی را خلق خواهند کرد.
وی افزود: از ایده و طرح ابتکاری دانشجویان در عرصه اشتغال حمایت می کنیم تا پیوند مناسبی بین دانشگاه و بازار ایجاد شود.
وی بیان کرد: یکی از راه های ایجاد انگیزه و آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار، برگزاری همایش های علمی و نمایشگاه های فرصت های سرمایه گذاری است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های این شهرستان تحصیل می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.