مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح انسجام همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به منظور عضو گیری انجمن‌ های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم به اجرا درآمده است.
مهیار فتحی پور افزود: این عضوگیری اولین اقدام انجمن مدرسه و پایه و اساس اتصال بین انجمن‌ ها با یکدیگر، در یک شهرستان، یک استان و بین تمامی استان‌ های کشور به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: با اجرای طرح انسجام در واحدهای آموزشی، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه های دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای عملیات شهری، اعضای قرارگاه استانی و اعضای قرارگاه ملی معنی پیدا می کنند.
وی بیان داشت: ایجاد شبکه دانش‌آموزی مدرسه، ارتقاء توان فعالیت موثر تشکیلاتی در مسئولان گروه‌های انجمن اسلامی و مسئول گروه تشکیلات انجمن اسلامی، موج‌ آفرینی و ایجاد فضای دانش‌آموزی بانشاط در مدرسه، تقویت احساس مسئولیت و وظیفه ‌شناسی در مسئولان گروه ‌های انجمن اسلامی و تقویت توان مدیریت فعالیت ‌های جمعی و راهبری گروه همسال از اهداف اجرای این طرح است.
فتحی پور اضافه کرد: در راستای اجرای طرح انسجام، فراخوان تشکیلاتی جام انسجام (جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام) به منظور معرفی، تبلیغ، عضو گیری و سازماندهی انجمن‌ های اسلامی مدارس با رویکرد خلاقانه و دانش آموزی عملیاتی می شود که مسئول انجمن اسلامی می تواند، متناسب با نیاز و ظرفیت انجمن اسلامی مدرسه در این زمینه ابتکار عمل داشته باشد.
طرح انسجام تا 15 آبان ادامه دارد.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.