دبیر هیات کاراته استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پنجاه و چهارمین دوره مسابقات کاراته سبک کان ذن ریو قهرمانی کشور در اصفهان کاراته کاران پیشکسوت گیلانی با درخشش خود موفق به کسب 2 مدال طلا ، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
حامد زیکساری افزود: در جریان این دوره از رقابت ها ، محمد اکبری کاراته کار شایسته گیلانی در بخش مبارزه و در رده سنی زیر 50 سال، با غلبه برابر همه رقبای خود ، مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی ادامه داد: عبدالحسین احمدی دیگر کاراته کار شایسته گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها نیز، در ده سنی بالای 80 سال موفق شد حریفان خود را شکست دهد تا این کاراته کار نیز مقام نخست و عنوان قهرمانی را برای گیلان به ارمغان بیاورد .
وی بیان کرد: در رده سنی زیر 80 سال در اوزان مختلف بخش مبارزه نیز، علی ایوبی مبرهن دیگر کاراته کار حاضر گیلان در مسابقات پیشکسوتان کشور مدال نقره و مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد و محمدعلی عطری از گیلان نیز توانست مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابت ها را تصاحب کند.
دبیر هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین رضا فیضی مقدم دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، در بخش کاتا با حریفان خود به رقابت پرداخت که در نهایت موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این دوره از رقابت ها شد.
زیکساری اضافه کرد: در پنجاه و چهارمین دوره رقابت های کاراته سبک کان ذن ریو قهرمانی کشور ، زبده ترین ورزشکاران این سبک از استان های کشور حضور داشتند که در رده های سنی مختلف در اصفهان با هم به رقابت پرداختند که گیلان نیز در رده سنی پیشکسوتان در این دوره از مسابقات حضور یافت.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.