مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با پایان داوری دهمین دوره جشنواره مداد کمرنگ در بخش انفرادی برادران، محمدرضا میرسرایی از صومعه سرا رتبه سوم در بخش های اینفوگرافیک و شعر و رتبه دوم در بخش طنز را کسب کرد.
مهیار فتحی پور اظهار داشت: محمد جواد اکبری از صومعه سرا در بخش کاریکاتور رتبه اول را به دست آورد و در بخش سرمقاله و یادداشت، حائز رتبه شایسته تقدیر شد، محمد علی مرادی از رشت نیز رتبه دوم در بخش متن ادبی این جشنواره را کسب کرد.
وی بیان داشت: در بخش انفرادی خواهران نیز زهرا تقی زاده از رشت رتبه سوم بخش اینفوگرافیک، نوریه گیتی بین از رشت رتبه دوم بخش شعر و طاهره مهدوی از رشت رتبه سوم بخش متن ادبی را کسب کردند و در بخش گروهی خواهران انجمن اسلامی دبیرستان بنت الهدی شهرستان رضوانشهر و انجمن اسلامی دبیرستان اردشیری شهرستان رشت در بخش نشریه تک برگی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.
همزمان با برگزاری سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که از دوازدهم تا بیست و بیست و دوم شهریورماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد، از دانش آموزان گیلانی که در جشنواره های ملی حائز رتبه برتر شده اند، تقدیر خواهد شد.
تشکیل کارگروه های مختلف ویژه دانش آموزان قرارگاه ملی، تکریم و معارفه اعضای سابق و جدید قرارگاه ملی، تقدیر از رتبه های برتر کنکور 97 دانش آموزان عضو انجمن اسلامی، انتخابات اعضای دانش آموزی شورای مرکزی، سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه، وزیر آموزش و پرورش و حضور چهره های ملی از دیگر برنامه های سومین اجلاسیه کنگره دوازدهم است.
فراخوان دهمین دوره جشنواره نشریه های دانش آموزی مداد کمرنگ بهمن سال گذشته با هدف شناسایی، تربیت و توانمندسازی دانش آموزان مستعد در حوزه نویسندگی و هنر، آشنایی آنها با اهداف، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب از افسران جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی و مسایل روز انجام شده بود.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.