به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، حجت الاسلام غلام حیدر حیدری روز یکشنبه در هشتمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: نیروی انتظامی متولی نظم و امنیت جامعه و مدافع حقوق محرومان بوده و همه مدیران، فرماندهان و مسئولان انتظامی در اجرای ماموریت متنوع و گسترده خود رضایت خدا و مردم را در نظر بگیرند.
وی همچنین بر تقویت بصیرت دینی و سیاسی تاکید کرد و افزود: مدیران باید امور ماموریتی و محوله خود را به خوبی بشناسند و از سوی دیگر ظرفیت انتقادپذیری داشته باشند.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی ناجا یادآور شد: همه فرماندهان و مدیران در قبال عملکرد زیر مجموعه خود، مسئول هستند و کارآیی، اثر بخشی و بهره وری در ارزیابی عملکرد یک یگان مهم است.
به گفته وی؛ در حوزه نظارت و کنترل سازمانی باید مواردی مانند کیفی سازی و پایش مستمر مولفه نظارت و کنترل، تعامل با رده های نظارتی، دریافت گزارش و شکایت و برآورد صحیح ،موثر و کاربردی در نظر گرفته شود.
حجت الاسلام حیدری یادآور شد: در حوزه سازمانی هدایت درست و به موقع، حمایت مادی و معنوی، نظارت و کنترل مستمر و پیگیری دقیق، فراگیر و موثر و در حوزه محیطی توسعه کمی و کیفی محیطی، آمایش، نگهداشت و شناسایی ابعاد ماموریتی باید مدنظر باشد.
وی؛ بصیرت افزایی را لازمه ماموریت های ناجا عنوان کرد و گفت: اولین گام برای بصیرت افزایی کارکنان شناسایی آسیب ها و نقاط آسیب پذیر ماموریت ها است.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.