به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه عصر پنجشنبه گشایش یافت و دارای 50 غرفه است که تا هشتم شهریور هر روز از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید و خرید شهروندان و بازدیدکنندگان است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس درحاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای برنامه های ستاد تسهیلات خدمات سفرهای تابستانه و بزرگداشت هفته دولت و با هدف نمایش توانمندی های بانوان برپا شده است.
رضا پورمهدی افزود: در این بازارچه موقت در بخش صنایع دستی، هنرمندانی از شهرهای یزد، مشهد، زنجان، همدان، گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن حضور دارند.
وی اضافه کرد: در بخش سوغات این نمایشگاه نیز تولیدکنندگانی از شهرهای اصفهان، شیراز، ارومیه، کاشان، شاهرود، بجنورد، مشهد، مینودشت، رودبار، تبریز و کرمانشاه حضور دارند.
پورمهدی تصریح کرد: این نمایشگاه تا هشتم شهریور فعال خواهد بود.
به گزارش ایرنا در مراسم افتتاح این بازارچه موقت، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، شهردار و برخی اعضای شورای شهر و مدیران این شهرستان حضور داشتند.
اجرای برنامه های موسیقی اقوام از دیگر برنامه های مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و سوغات گنبدکاووس بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و صنایع دستی آن بویژه صنایع دستی قوم ترکمن، زبانزد خاص و عام است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.