به گزارش ایرنا، اقبال عباسی چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود:
استفاده از توان سازمان های مردمنهاد برای اجرای برنامه های فرهنگی جامعه و تقویت شاخص های این حوزه مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: تقویت کمی و کیفی شاخص های فرهنگی جامعه می تواند در تسریع روند پیشرفت امور مؤثر باشد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تکیه بر پیشینه دینی و مبانی انقلابی در رشد فرهنگ عمومی جامعه اثرگذار است.
خدیجه ربیعی فرادنبه تاکید کرد: مردم و مسئولان موظفند تا مقابل بهانه های دشمن در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بایستند.
وی یادآور شد: در شرایط حساس کنونی کشور، ارتقای اعتماد در جامعه به همراه نظارت عمومی با هدف حلوگیری از شیوع آسیب های اجتماعی ضرورت دارد.
ربیعی فرادنبه تصریح کرد: اصلاح آموزش و پرورش، حرکت به سمت کیفی شدن امور فرهنگی و تلاش برای رفع خلأهای فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای فرهنگ عمومی گفت: جلسات این شورا همزمان با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان برگزار شود.
وی تاکید کرد: علاوه بر تذکر کتبی و شفاهی در این خصوص، جلسات شورای فرهنگی عمومی چهارمحال و بختیاری در بسیاری اوقات هنگام برگزاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی و بدون حضور نمایندگان برگزار می شود.
ربیعی فرادنبه افزود: در صورت حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست های شورای فرهنگ عمومی می توان پیگیری قوی تری برای مصوبات این شورا داشت.
به گزارش ایرنا، در این نشست امام جمعه شهرکرد از حضور میلیونی مردم در پیاده روی و راهپیمایی اربعین حسینی در سالهای اخیر تقدیر و آن را مایوس کننده دشمن عنوان کرد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.