به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در نشست تبیین نقش و جایگاه روابط عمومی ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد افزود: اگرچه دشمن با دانش هسته ای و موفقیت های انقلاب اسلامی مشکل دارد اما همه این دشمنی ها بهانه ای برای ضربه زدن به اسلام است.
وی ادامه داد: دشمن با شبهه افکنی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم می کوشد تا کارآمدی نظام را زیرسوال ببرد از همین رو شرایط فعلی کشور و دفاع از آرمانهای نظام به مراتب سخت تر از هشت سال دفاع مقدس است.
لطفی تصریح کرد: ما در شرایط فعلی در یک جنگ نابرابر هوشمندانه و تحمیلی نظام سلطه قرار داریم که برای پیروزی در این جنگ نابرابر باید تا می توان دستاوردهای نظام را اطلاع رسانی کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبیین دستاوردهای نظام را مهمترین رسالت امروز روابط عمومی ها برشمرد و گفت: باید باور کنیم که در شرایط جنگی قرار داریم و با آگاه سازی مردم، اطلاع رسانی گسترده و تبیین به موقع عملکرد نظام به شبهات مطرح شده بخوبی پاسخ دهیم.
لطفی با مقایسه شرایط کشور در سالهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با مقایسه جمعیت، امکانات و شرایط کشور در این دوران می توان حقانیت نظام اسلامی را برای همگان ثابت کرد.
وی با تاکید بر دوری از اختلاف سلیقه های سیاسی در کشور در شرایط کنونی، افزود: در این شرایط همه جریان های سیاسی، اجتماعی باید اختلافات را کنار بگذارند و برای خنثی سازی هجمه های دشمن متحد و یک دست عمل کنند.
لطفی همچنین امیدآفرینی را از مهمترین وظایف رسانه ها دانست و گفت: دشمن با تبلیغات گسترده و به راه اندازی جنگ روانی سعی در دلسرد کردن مردم دارد در حالی که رسانه ها باید روحیه امید را در جامعه زنده نگاه دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر انسجام و همراهی دستگاه ها در انعکاس دستاوردهای نظام در استان اظهار داشت: با انعکاس این دستاوردها روح امید و نشاط در جامعه تقویت می شود.
جعفر مردانی افزود: بیش از 90 درصد زیرساخت های استان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده و بی شک بازگو کردن این حقایق برای مردم نقش مهمی در اعتمادافزایی و تقویت روحیه امید دارد.
به گزارش ایرنا، در راستای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری 14 کارگروه تخصصی فعال شد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.