به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در جریان سفربه پارسیان، ایجاد چند واحد صنعتی از جمله تولید و صادرات محصولات پتروشیمی تا سقف 40میلیون تن ، پهلوگیری کشتی هایی با ظرفیت 70تا 100هزارتنی را از دیگرآینده نگری های این منطقه عنوان کرد.
وی یاد آور شد: چند واحد پتروشیمی برای شروع فعالیت دراین منطقه زمین تحویل گرفته و به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند ، بطور حتم با توجه به موقعیت اقتصادی پارسیان ، شروع فعالیت های اقتصادی ، تحولی بزرگ برای کشور، هرمزگان و غرب هرمزگان به همراه خواهد داشت.
وی به بازدید خود از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان اشاره کرد و تصریح کرد: منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان از بزرگترین سایت های معدنی و صنعتی کشور است.
استاندارهرمزگان همچنین درحاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ هفته بسیج در پارسیان ، اظهارداشت: برای شرکت در بزرگداشت 122 شهید والامقام غرب هرمزگان و دیدار با مردم به این شهرستان سفرکرده بودم که به دلایل شرایط جوی شرایط حضور در این مراسم فراهم نشد.
استاندار هرمزگان همچنین از کلنگ زنی 350 واحد مسکونی نیروی دریایی سپاه در پارسیان خبر داد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان دراین با اشاره به برگزاری یادواره 122 شهید غرب هرمزگان درهفته بسیج ، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی که برعهده همگان گذاشته شده و ما باید قدردان خانواده این عزیزان باشیم.
سرداررضا ترابی ، هدف از برگزاری یادواره های شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست تا الگویی برای نسل جوان و آیندگان این کشور باشد.
شهرستان پارسیان در500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7191/ 6048
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.