به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شامگاه جمعه در نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: عرضه این میوه ها در پنج غرفه اصلی در سطح شهر قزوین انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت به همراه تعزیرات حکومتی در محل های عرضه حضور پیدا می کنند تا بر عرضه مناسب این میوه ها نظارت داشته باشند.
جانشین ستاد تتظیم بازار کالاهای اساسی قزوین با اشاره گران فروشی پرتقال و سیب در برخی واحدهای عرضه در استان،گفت: با حضور پررنگ بازرسان تعزیرات و سازمان صمت باید قاطعانه با متخلفان و گران فروشان برخورد شود.
وی اظهار داشت: به منظور پاسخ به تقاضا و کنترل بازار باید علاوه بر میوه های ذخیره شده توسط سازمان جهاد کشاورزی برای تامین 300 تن پرتقال و 200 تن سیب اقدام شود.
حبیبی با اشاره به افزایش قیمت پیاز و گوجه در بازار، تصریح کرد: این مساله با توجه به محدودیت‌های شبکه حمل و نقل کشور در ایام عید نورزو مقطعی بوده و تا چند روز آینده مشکل موجود برطرف خواهد شد.
وی اضافه کرد: با هدف کنترل قیمت ها، سازمان صنعت و معدن و تجارت قزوین نیز باید از فردا اقدام به توزیع گوشت و مرغ منجمد به منظور تنظیم قیمت بازار کند.
این مسئول با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری،گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات فعلی رونق تولید است.

**روزی 3 تا 4 تن گوشت و مرغ منجمد در قزوین توزیع می‌شود
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: بر اساس تصمیم گیری این ستاد از فردا شنبه روزانه سه تا چهار تن مرغ منجمد و به همین میزان گوشت منجمد در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای استان توزیع می‌شود.
علی اکبر کبیری خاطرنشان کرد: با توزیع دوباره میوه شب عید از فردا در پنج مرکز عرضه، بدون شک نظارت دقیق‌تر و منظم تری به منظور توزیع عادلانه صورت خواهد پذیرفت.
کبیری خاطرنشان کرد: مجوز دریافت 150 تن مرغ منجمد به تهران ارسال شده و موجودی گوشت منجمد استان نیز به میزان مورد نیاز در سردخانه ها وجود دارد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.