گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

آیت الله دری نجف آبادی: دامن زدن به جنگ روانی؛ ظلم به دیروز، امروز و آینده کشور است

ما امانتدار امام، رهبری و علما هستیم. ما امانتدار تاریخ تشیع و تاریخ اسلام و مدرس ها و شیخ فضل الله ها هستیم. در این مرحله هرگونه سهل انگاری و غفلت، از هرکس و به هر اندازه، خیانت به خون شهدا است. بنابر این بر همه ما واجب، فرض و تکلیف است که همسوی با یکدیگر حرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همسویی و وحدت نظر برای همه تکلیف است، گفت: قطعا افرادی که با ناخالصی، جناح بازی، باند بازی و سیاسی کاری می خواهند اقدام کنند در دنیا و آخرت خیر نخواهند دید.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تأثیر وحدت همه نیروهای سیاسی کشور بر حل مشکلات معیشتی مردم اظهار داشت: این یک ضرورت و یک تکلیف شرعی، قانونی، اخلاقی و سیاسی است. یعنی همسویی و وحدت نظر برای همه تکلیف است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در همه مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی، مقابله با تحریم ها، مقابله با استکبار و صهیونیسم و ادامه خط امامت و ولایت شرط لازم این است که فرهیختگان ما با هم همسو، همدرد، همدل و همنوا باشند و در یک نقشه راه حرکت کنند و از اهانت، تحقیر و نسبت های ناروا پرهیز کنند و تحت تأثیر فضای مجازی یا غیر مجازی قرار نگیرند.

وی افزود: اگر کسی خلافی کرده باید طبق مقررات رسیدگی شود. اما اینکه ما دچار جوّسازی، جوّ زدگی و جنگ روانی شویم و این جنگ روانی را برای خودمان بخریم و موجب شود که نیروهای انقلاب از یکدیگر جدا شوند، ظلم به امام، شهدا، نظام و به دیروز، امروز و آینده کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی در پاسخ به سؤالی در مورد آسیبی که توجه به جناح بازی به فضای امروز کشور می زند، گفت: قطعا افرادی که با ناخالصی، جناح بازی، باند بازی و سیاسی کاری می خواهند اقدام کنند در دنیا و آخرت خیر نخواهند دید.

وی تأکید کرد: ما روی موج خون شهدا سوار هستیم. ما امانتدار امام، رهبری و علما هستیم. ما امانتدار تاریخ تشیع و تاریخ اسلام و مدرس ها و شیخ فضل الله ها هستیم. در این مرحله هرگونه سهل انگاری و غفلت، از هرکس و به هر اندازه، خیانت به خون شهدا است. بنابر این بر همه ما واجب، فرض و تکلیف است که همسوی با یکدیگر حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: امیرالمؤمنین(ع) هم 25 سال خانه نشین بود. فرمود « فَصَبَرتُ، و فِی العَینِ قَذىً، و فِی الحَلقِ شَجاً؛ أرى تُراثی نَهبا». به خاطر مصالح ملت این کار را کرد. امروز هم همین طور است. ما امانتدار امام و شهدا هستیم. هرگونه غفلت و سهل انگاری که آسیب برساند خیانت به خون شهدا و تاریخ دیروز و امروز و آینده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.