به گزارش خبرگزاری خبرانلاین این تفاهم نامه به امضاء دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان و مهندس امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسیده است.
دکتر علی حقیقی اصل، تقویت و توسعه همکاری های فی مابین با هدف دسترسی و بکار گیری دانش فنی روز در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای دو طرف را از موضوعات اصلی تفاهم نامه مبادله شده عنوان کرد .
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ، انجام طرح های تحقیقاتی مورد نیاز، ایجاد زمینه مناسب برای بهره گیری از توانمندیها و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی ، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با نیاز های طرفین ، برگزاری سمینار ها ، کارگاه های آموزشی و همکاری در برگزاری همایش‌ها را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت : این تفاهم نامه به مدت سه سال قابل اجراست .
دکتر حقیقی اصل با اشاره به فعالیت دانشکده های فنی مهندسی، علوم پایه و پردیس علوم و فناوری های نوین در دانشگاه سمنان گفت : وجود این دانشکده ها پتانسیل خوبی برای ارتباط دانشگاه با بخش صنعت در استان و کشور محسوب می شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 938514
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.