به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور طی روزهای 26 تا30 شهریور ماه به میزبانی مراغه برگزار شد که با قهرمانی تیم جوانان خوزستان به پایان رسید.
تیم وزنه برداری جوانان استان خوزستان که با نام نفت و گاز امیدیه به این مسابقات اعزام شده بود توانست با کسب 521 امتیاز و با اقتدار کامل بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد، پس از خوزستان نیز تیم های کرمانشاه و اردبیل با 510 و 480 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در دسته 77 کیلوگرم محمدامین علیپور برای استان خوزستان بر روی تخته رفت که در پایان این دسته از مسابقات با وزنه 123 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 156 کیلوگرم در حرکت دوضرب و در مجموع با 279 کیلوگرم توانست مقام دوم حرکت دوضرب را بدست آورد و در مجموع نیز در جایگاه چهارم قرار بگیرد.
در دسته 85 کیلوگرم این رقابت ها افشین طاهری دیگر وزنه بردار خوزستانی بر روی تخته رفت و با مهار وزنه 138 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 156 کیلوگرم در حرکت دوضرب و در نهایت با مجموع 294 کیلوگرم، توانست مقام سوم حرکت یکضرب را از آن خود کند و در مجموع نیز در جایگاه چهارم قرار بگیرد.
رحمان اورامه و امین ابوالفتحی در دسته 94 کیلوگرم برای تیم خوزستان بر روی تخته رفتند که در پایان رحمان اورامه با مهار وزنه های 150 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 191 کیلوگرم در حرکت دوضرب در نهایت توانست با مجموع 341 کیلوگرم هر سه مدال طلای این دسته از مسابقات را از آن خود کند.
در دسته 105 کیلوگرم پوررشنو با مهار وزنه 154 کیلوگرم در حرکت یکضرب توانست مقام اول این حرکت را از آن خود کند و در حرکت دوضرب با 175 کیلوگرم در جایگاه ششم قرار گرفت و در نهایت با مجموع 329 کیلوگرم در جایگاه چهارم این دسته از رقابتها قرار گرفت.
پویا قبادپور آخرین وزنه بردار تیم خوزستان در دسته +105 کیلوگرم بر روی تخته رفت و در حرکت یکضرب با وزنه 141 کیلوگرم، در حرکت دوضرب با وزنه 171 کیلوگرم و در مجموع با 312 کیلوگرم در جایگاه هفتم این دسته از مسابقات قرار گرفت.
در پایان این رقابتها رحمان اورامه وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم استان خوزستان از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان برترین وزنه بردار معرفی شد.
آرمان قربانی، علی چسباوی، محمدامین علیپور، افشین طاهری، رحمان اورامه،امین ابوالفتحی، میلاد پوررشنو، پویا قبادپور عبدالرضا فولادی وند به عنوان بازیکن وغلامرضا جمعه پور ومهرزاد مهمدی ترکیب تیم خوزستان را تشکیل می دادند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.