ندا نیسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیات ووشو خوزستان در تابستان امسال درخواست میزبانی مسابقات ووشو قهرمانی کشور را به فدراسیون اعلام کرد که با این موضوع موافقت شد.
وی با بیان این که این رقابت ها در اوایل بهمن ماه در بخش ساندا برگزار می شود که منطقه آزاد اروند بحث اسپانسری این مسابقات را بر عهده دارد گفت: با توجه به شرایط میزبانی، با 2 تیم در این رقابت ها شرکت می کنیم که قطعا در تیم دوم از بچه های آبادان استفاده می کنیم اگر چه در حال رایزنی هستیم که منطقه آزاد اروند نیز با یک تیم در مسابقات حاضر شود.
نایب رییس هیات ووشو خوزستان در ادامه به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته ووشو اشاره کرد و گفت: این مسابقات با دستور وزارت ورزش و جوانان در کل رشته های ورزشی در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار می شود که مسابقات ووشو پسران روزهای سوم و چهارم آذر در قزوین و مسابقات بخش دختران روزهای هفتم و هشتم آذرماه در البرز برگزار می شود. ما در بخش پایه ها تیم بسیار خوبی داریم و با اقتدار دراین رقابت ها حاضر می شویم.
وی در خصوص وضعیت ووشو خوزستان در سال جاری گفت: در مسابقات بانوان قهرمانی کشور در بخش ساندا، تیم هشت نفره خوزستان با کسب هفت مدال رنگارنگ و رده سوم تیمی عملکرد بسار درخشانی داشت همچنین در مسابقات آقایان و در بخش تالو یک مدال طلا کسب کردیم.
نیسی نبود اسپانسر و حامی مالی را بزرگترین مشکل ووشو خوزستان دانست و گفت: پیش از مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان، به دلیل مسائل مالی و عدم تامین هزینه مربیان نتوانستیم اردوی آماده سازی برگزار کنیم و همین موضوع باعث شد که بچه های ما با هزینه خود در اردوهای آماده سازی استان های دیگر شرکت کردند.
وی با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان استان هر 6 ماه یک بار به ما بودجه می دهد گفت: 2 ماه پیش 100 میلیون ریال به ما دادند که این مبلغ در برابر حجم کاری برنامه های هیات و اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، رقمی نیست.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.