رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در استان از سوی اتاق بازرگانی در 13 تیرماه امسال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد صمدی به دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن در تقویم رسمی کشور اشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ روز چهارشنبه 13 تیرماه سال جاری از سوی اتاق بازرگانی و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی از حضور و سخنرانی یکی از معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان طی این همایش خبرداد و افزود: در این همایش استاندار ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مقامات ارشد اقتصادی استان، مدیران کل و جمع کثیری از صنعتگران و معدن کاران استان حضور خواهند یافت.

صمدی محوریت برگزاری همایش روز ملی صنعت، معدن را حمایت از کالای ایرانی اعلام کرد و اظهار کرد: برنامه ریزی شده در این روز ملی از تلاش‌های بی وقفه صنعت کاران، معدن کاران، فعالان اقتصادی استان به نحوه شایسته تقدیر و تجلیل شود.

وی روز ملی‌صنعت و معدن را در کشور روز وحدت و همدلی فعالان صنعتی و معدنی با دولت، مسئولان و مردم دانست وافزود: در این همایش فعالان صنعتی و معدنی استان به بیان اقدامات و فعالیت‌های خود می پردازند.

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی به اهمیت و جایگاه صنعت گران ومعدن کاران در اقتصاد کشور پرداخت و از دولت و تمام مسئولان کشوری، استانی خواست حمایت‌های لازم را در بخش صنعت،معدن و فعالان اقتصادی داشته باشند.

وی از تجلیل و قدردانی 7 صنعتگر نمونه و 3 معدن کار نمونه استانی در همایش ملی صنعت و معدن استان خبر داد .

گفتنی است همایش روز ملی صنعت ومعدن در استان خراسان شمالی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 تیرماه در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.