به گزارش ایرنا علی دادگر روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی آذربایجان غربی افزود: تیراندازی استان جایگاه خوبی در رده های سنی نوجوانان و جوانان کشور دارد به طوری که سکوهای اول تا سوم ایران را کسب می کند.
وی بیان کرد: خوشحالم که طی 2 سال اخیر تیراندازان این استان از بین بیش از 300 ورزشکار دختر و پسر کشور موفق شدند سکوهای برتر ایران را نصیب خود کنند و این امر فدراسیون را بر حمایت بیشتر از این استان وا می دارد.
دادگر گفت: اگرچه والیبال ورزش نخست شهر ارومیه و آذربایجان غربی است ولی با کمی توجه و حمایت می شود این استان را به یکی از قطب های تیراندازی کشور تبدیل کرد زیرا مسوولان هیات تلاش خوبی در طرح استعدادیابی و تربیت رده های پایه دارند.
وی ادامه داد: به طور یقین موفقیت امروز هیات تیراندازی استان حاصل تلاش ادوار گذشته است و مسولان هیات های پیشین نیز زحمت های زیادی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی متحمل شده اند.
وی نگاه رو به جلو، هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و برنامه محور بودن و دوری از حواشی را از فاکتورهایی دانست که باید در راس امور هیات های استانی قرار گیرد.
دادگر استفاده از مربیان آذربایجان غربی در کادر فنی تیم ملی را از دیگر برنامه های فدراسیون عنوان کرد که در این راستا سولماز نقی لو و فرزاد مناف پور از گزینه های مدنظر هستند.
دادگر حضور تیم تیراندازی استان با حمایت سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در رقابت های لیگ برتر ایران را به فال نیک گرفت و گفت: این حمایت و همکاری موجب اعتلا و بالا رفتن جایگاه تیراندازی استان در سطح کشور خواهد شد.
وی از افتتاح سالن تیراندازی سلماس و حمایت های فدراسیون از شهرستان های میاندوآب، ارومیه و سلماس خبر داد و افزود: حمایت مادی و تامین تجهیزات اولیه و تمرینی هیات های شهرستانی فعال همواره در دستور کار فدراسیون قرار داشته است.
به گزارش ایرنا مجمع هیات تیراندازی آذربایجان غربی روز یکشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و حبیب الله قربانی که پیش از این سرپرستی این هیات را بر عهده داشت با کسب 15 رای به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را عهده دار شد.
** نگاهی به درخشش ورزشکاران استان
اوایل تیر ماه جاری محمدحسین شریف زاده ورزشکار جوان ارومیه ای به همراه تیم ملی 18 نفره تیراندازی ایران عازم مسابقات جام جهانی زول آلمان شد و در رده یازدهم جای گرفت.
امیرحسین هدایت دیگر تیرانداز ملی پوش ارومیه ای است که پیش از این در اردوهای متعدد تیم ملی حضور داشت.
اردیبهشت ماه امسال در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور امیر حسین هدایت مدال طلا، ساینا تیموری و محمدحسین شریف زاده هر کدام یک نقره و ارشام مصریان مدال برنز کسب کرده بودند.
فروردین ماه امسال نیز فرشته صمدپور مدال نقره، ساینا تیموری مدال نقره، محمد حسین شریف زاده مدال نقره و امیرحسین هدایت مدال برنز کسب کرده بودند.
کسب مدال طلای آسیایی «سارینا قرابت»، مدال نقره آسیایی «سولماز نقی‌ لو» و مقام چهارمی آسیا توسط «مهسا اروجی» در سال 1392 از افتخارات بانوان ملی پوش آذربایجان غربی در این رشته ورزشی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.