قاسم صمدیان روز دوشنبه در دیدار با آزادگان سرافراز منطقه هشت عملیات انتقال گاز کشور، با بیان اینکه در حوزه درمان روند رو به رشدی طی سال های اخیر طی شده است، افزود: سیاست اصلی بنیاد در حوزه درمان ارتقای خدمات و افزایش سطح رضایتمندی ایثارگران است و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه هیچ مشکلی نداشته و همه ایثارگران از ظرفیت‌های درمانی بنیاد بهره‌مند هستند.
وی، عمده ‌ترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران را اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز امیدواری کرد با یاری سایر سازمان‌ها بتوان مشکلات حوزه اشتغال را حل کرد.
صمدیان از جانبازان، آزادگان و ایثارگران به عنوان هویت ملی و تاریخ انقلاب اسلامی ایران یاد کرد که از کیان میهن اسلامی حفاظت و پاسداری می‌ کنند.
وی عزت و آبروی نظام و انقلاب را مرهون صبر، مقاومت و ایستادگی آزادگان دانست و افزود: این سرافرازان، با ایمان راسخ و عقیده‌ای استوار سخت‌ ترین شکنجه‌های رژیم بعث عراق را تحمل کرده و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند.
صمدیان بر لزوم نهادینه ‌سازی فرهنگ پایداری، مقاومت و آزادگی در جامعه تاکید و اضافه کرد: آزادگان نماد پایبندی به ارزش‌های انقلابی هستند و وظیفه همه ما رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.
آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس حدود 10 هزار شهید، 22 هزار جانباز، 950 نفر آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.