اولین جشنواره عکاسی با رویکرد تبریز 2018 توسط دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد . 

 رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی  در گفت و گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به فرصت به وجود آمده در خصوص رویکرد تبریز 2018 گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در ستاد دانشگاه پیام نور استان، این جشنواره سعی در شناساندن پتانسیل های گردشگری آذربایجان شرقی داشته و در این خصوص  با اداره کل آموزش و پرورش استان و انجمن عکاسی استان تفاهم نامه ی همکاری امضاء کرده ایم .     بخشعلی معصومی با تاکید بر این‌که باید به صنعت گردشگری به عنوان  صنعتی درآمد زا توجه شود، افزود: جشنواره عکاسی در سه سطح دانش آموزی ، دانشجویی و آزاد برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: از محورهای اصلی این جشنواره، می توان تبریز و گردشگری، بهداشت و درمان، عمران، معماری و شهرسازی، کار و زندگی، بازار و بناهای تاریخی تبریز، فرش تبریز، اقتصاد، صنعت و تجارت، عکاسی، امنیت و توسعه پایدار، محیط زیست، تبریز از منظر کودکان و نوجوانان، صنایع دستی را نام برد. 
وی با بیان این‌که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۷ به دبیر خانه ی دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ارسال کنند، اظهار کرد: نتایج داوری این جشنواره در پنجم اردیبهشت سال ۹۷ توسط داوران اعلام می شود. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه در ۱۶ اردیبهشت سال۹۷ افتتاح شده و زمان برگزاری آن ۱۷ الی ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.