این کتاب توسط انتشارات کتاب آرای پیشگام، ویراستار و صفحه آرایی و در شمارگان یک هزار نسخه در زمستان سال 1395 به چاپ رسیده است.

نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: همه ما بارها جمله معروف یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است را گفته یا شنیده‌ایم، سوال اینجاست که چگونگی فکر کردن را یاد بگیریم و در واقع بیاموزیم که چگونه آموخته‌هایمان را به کار بریم و از آنها در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی استفاده کنیم.

این کتاب با بخش‌هایی از جمله علم تکنولوژی فکر، کانال ورودی ضمیر ناخودآگاه، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، اندیشه توانگر، استفاده از ضمیر ناخودآگاه برای عفو دیگران و تعریف تصویرسازی به چاپ رسیده است.

صادقی در بخش برنامه‌ریزی ضمیر ناخودآگاه نوشته‌است؛ می‌خواهیم برنامه به او بدهیم اولین اصل برای ضمیر ناخودآگاه، هوشیار بودن و خودآگاه بودن در هر لحظه از زندگی است، هر لحظه باید حواست باشد که چگونه داری زندگی می‌کنی باید آگاه باشی که در هر لحظه از طریق حواس پنج گانه و هر رشته فکری که شش کانال شد، چه سیگنال‌هایی را داری به ضمیر ناخودآگاه می‌فرستی، حالا با دانستن اهمیت ضمیر ناخودآگاه و کانال‌های ورودی باید بدانی که هوشیار و آگاه باید چه سیگنال‌هایی را باید به ضمیر ناخودآگاه خودت بفرستی.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.