به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانگیر انصاری روز چهارشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ۴۰ هزار خانوار نیازمند استان در مرحله نخست این رزمایش ملی بسته های معیشتی یا مبالغ نقدی دریافت کردند.

وی افزود: این تعداد بسته معیشتی یا مبالغ نقدی با همکاری و مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج، هیأت های مذهبی و ائمه جمعه و جماعات کهگیلویه و بویراحمد بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، ائمه جمعه و جماعات، استاندار، نماینده ولی فقیه، خیران، هیأت های مذهبی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نمایندگی آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای اجرای مرحله نخست این رزمایش ملی در استان نقش آفرینی کردند.

سرهنگ انصاری عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور اجرای مرحله دوم این رزمایش ملی در کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲ اردیبهشت ماه امسال و بمناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا عید فطر نیز ادامه دارد.

وی ابراز داشت: ۷۴ هزار خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در مرحله دوم این رزمایش ملی بسته های معیشتی یا مبالغ نقدی دریافت می کنند که توزیع بین ۲۵ هزار خانوار به طور نمادین است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی که بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شده یا می شود سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بوده و شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت مرغ، ماکارونی، خرما و رب گوجه فرنگی است.

سرهنگ انصاری اظهار داشت: شماره حساب ۱۷۱۰۷۰۳۵۵۲۶۲۱ نزد بانک انصار آماده دریافت کمک های نقدی مردم کهگیلویه و بویراحمد و خیران بومی و غیربومی برای کمک به خانوارهای نیازمند استان در قالب این رزمایش ملی است.

وی افزود: این رزمایش ملی بر اساس بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال و با هدف کمک به قشرهای آسیب پذیر که بر اثر بروز بیماری کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند، در کشور و استان اجرا می شود.  

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رزمایش ملی با رمز «یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی» در کشور و استان اجرا شده و رویکرد اصلی آن نیز حفظ کرامت انسانی خانوارهای نیازمند است.

سرهنگ انصاری عنوان کرد: شرکت نفت گچساران در مرحله نخست این رزمایش ملی ۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی به خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

وی ابراز داشت: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این رزمایش ملی به لحاظ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خوش درخشیدند و انتظار می رود که در مرحله دوم نیز همکاری و مشارکت لازم را انجام دهند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح و بسیج این استان از زمان شیوع بیماری کرونا با تمامی توان، ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای مقابله با آن، تولید ماسک و ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر عمومی استان به میدان آمده و تاکنون نیز حدود ۵۷۰ هزار عدد ماسک تولید و عرضه شده است.

سرهنگ انصاری اظهار داشت: درخواست می شود که مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز توصیه ها و پروتکل های بهداشتی را به طور کامل و اصولی رعایت کنند تا به زودی شرایط برای مهار و ریشه کنی بیماری کرونا در کشور و استان فراهم شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.