رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اعلام کرد: 1123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه این استان تولید شده است

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به تولید 1123 محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه این استان، گفت: پویش ملی آموزش تعطیل نیست یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است.

به گزارش جماران، خلیل رنجبر صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار داشت: فرآیند تربیت همیشگی است و فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

وی افزود: هزار و ۱۲۳ محتوای آموزشی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر دوره آمادگی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم به منظور گسترش عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی از طریق مدارس مجازی ارائه شده است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، ادامه داد: این پویش یکی از راهکارهای مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است و دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان و آموزش در ارتباط هستند.

رنجبر یادآور شد: در این راستا حضور دانش آموزان در کلاس‌های مجازی، توجه به کیفیت مطالب ارائه شده حائز اهمیت است که خوشبختانه در این زمینه معلمان دلسوز دانش آموزان با نیازهای ویژه دست به کار شده اند تا از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد.

وی بیان کرد: اگر دانش آموزان با نیازهای ویژه درست آموزش داده شوند و سطح مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای را کسب کرده و به خودکفایی برسند نه تنها بهداشت روانی خودشان بلکه بهداشت روانی خانواده‌های آنان، حتی جامعه حفظ شده و به خانواده‌های این دانش آموزان کمک می‌شود تا به سطح مناسبی از آرامش برسند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در راستای برآورده کردن نیازهای آموزشی متفاوت دانش آموزان با نیازهای ویژه و کمک به شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های آنان نکات آموزشی لازم در مدارس مجازی به آنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.