سید احمد مرتضوی فرد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 74 امدادگر در قالب 23 تیم با استفاده از15 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی استان به حالت آماده باش و امدادرسانی به مسافران و گردشگران بودند.
به گفته وی، پس از باراش شدید باران و برف و کولاک در سطح استان امدادگران و نجاتگران این جمعیت به حالت آماده باش و بازگشایی برای محورهای مواصلاتی و امدادرسانی به گردشگران و مسافران استان درآمدند.
وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته 70 تخته پتو، 70 بسته مواد غذایی، 456 بطری آب معدنی، 166 بسته قوطی انواع کنسرو و خرما، کشمش، بیسکویت بین مسافران در راه مانده توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از ابتدای طرح سلامت مسافران نوروزی تا پایان روز سوم فروردین جاری بیش از 14 هزار مسافر نوروزی به پست های این جمعیت مراجعه کردند.
مرتضوی فرد افزود: در همین مدت نیز یکهزار نفر به ایستگاه های سلامت، 800 نفر به خیمه های نماز و یکهزار نفر به فضای دوستار کودک مراجعه کردند.
وی گفت: 19 پایگاه ثابت، سیار و موقت امداد و نجات، 17 ایستگاه سلامت مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری تا پایان طرح نوروزی فعال است.
بنابرگزارش های هواشناسی چهارمحال و بختیاری شبانه روز گذشته در شهرکرد 9 سانتی متر برف، بروجن 6 سانتی متر برف، سامان 25 میلی متر باران، کوهرنگ 12 سانتی متر برف، لردگان 77.8 میلی متر باران، فارسان 8.5 میلی متر باران و آورگان 14 سانتی متر برف گزارش شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.