فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف زمین‌خواری ۸۰۰ میلیارد تومانی در شهرکرد و دستگیری سه متهم این پرونده خبر داد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف زمین‌خواری ۸۰۰ میلیارد تومانی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با زمین‌خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی در یک ماه گذشته یک پرونده با موضوع زمین‌خواری را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد زمین‌خواران با اقدامات غیرقانونی ۶۶ هزار مترمربع از اراضی ملی متعلق به یکی از سازمان‌های دولتی را به تصرف خود در آوردند که پس از تحقیق و اطمینان موضوع، با هماهنگی مرجع قضایی سه متهم این پرونده دستگیر شدند.

وی با اشار به معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: کارشناسان ارزش این زمین را هشت هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

خودرو پژو با خلافی ۱۳۳میلیون ریال خلافی در محور بروجن به لردگان توقیف شد

رییس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز از توقیف یک دستگاه خودرو پژو با ۱۳۳ میلیون ریال خلافی در محور لردگان به بروجن خبر داد و گفت: ماموران پلیس راه لردگان به بروجن در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو را به علت ارتکاب به تخلف متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش افزود: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجراییات مشخص شد که این خودرو ۱۳۳ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارد.

وی گفت: ماموران با دریافت  این اطلاعات ضمن اعمال قانون نسبت به راننده متخلف، برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی خوردو را به پارکینگ منتقل کردند.

۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بروجن کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران کلانتری ۱۵ سفیددشت به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی بررسی موضوع در دستور کارقرار گرفت.

سرهنگ مسلم احمدی افزود: راننده این کامیون قصد بارگیری گازوئیل و انتقال آن به شهرهای جنوبی را داشت که توسط ماموران متوقف شد و به دلیل نداشتن مدرک و مجوز قانونی دستگیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.