به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ، بیژن بهرامی اظهار داشت: همزمان با طرح تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان چهار هزار و۴۳۷ مورد بازرسی از اصناف این استان انجام شد، که ۱۲۷ مورد پرونده تخلف در همین زمینه تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح، بر روی کالاهایی همچون موادغذایی ،شکر، برنج، انواع میوه تره‌بار، انبارها، کارخانجات تولیدی مواد بهداشتی آرایشی، شوینده‌ها، داروخانه‌ها نظارت شد، که بیشترین تخلفات در زمینه درج نشدن قیمت و گران‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی بیان کرد: طرح نظارتی ضیافت رمضان در قالب نظارت بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت کالاهای پر مصرف نظیر مواد پروتئینی، شکر، زولبیا و بامیه، خرما، برنج، روغن و حبوبات تا پایان این ماه  مبارک ادامه دارد.
بهرامی افزود: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از مواردی است که همه اصناف ملزم به رعایت آن هستند.
وی از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از۳۰ هزار و ۵۳۸ واحد صنفی شامل ۶ هزار و ۲۰۷ واحد تولیدی، ۱۶ هزار و ۳۳ واحد توزیعی و هشت هزار و ۲۹۸ واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.