اردشیر نوریان روز سه‌شنبه در همایش تبیین نقش کارگران در شعار سال و تجلیل از کارگران جامعه کار و تولید این استان افزود: نمونه بارز فرد انقلابی سردار شهید قاسم سلیمانی است که با دوری از شعار، انقلابی‌گری خود را در عرصه عمل به مردم نشان داد.

وی ادامه داد: اینکه سردار سلیمانی با عنوان سردار دلها لقب گرفت، رمز و راز دارد و برای رمزگشایی از آن باید همه ابعاد زندگی این سردار بزرگ را بررسی کرد و همان طور که دیدیم در مراسم شهادت این مرد بزرگ، حتی ضدانقلاب‌ها هم به احترام سردار ایستادند.

عضو کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک فرد انقلابی ضمن احترام به ارزش‌های دینی نباید با شعار با مردم رفتار کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان با گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: این روزها بهانه‌ای‌ است تا در خصوص خدمات‌رسانی به مردم عملکرد خود را آسیب‌شناسی کنیم.

نوریان افزود: در همین راستا امروز اگر کسی بخواهد به قلب دشمن گلوله پرتاب کند و پاسدار خون شهدا باشد راهی جز کار و خدمت و تلاش برای مردم و کشور ندارد و یکی از اقشاری که باید هر مسئولی در هر مقام و منصبی از حقوق آن دفاع کند، قشر کارگر است.

وی همچنین بر تقویت وحدت و همدلی مردم استان تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه برادری، همدلی و وحدت یکی از ملزومات رسیدن به توسعه است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از ۴۱ کارگر، کارفرما وکارآفرین برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.