درویش: همیشه داوری به ضرر ماست

مدیر عامل پرسپولیس اشتباه های داوری را از ابتدای فصل به ضرر تیمش ارزیابی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا درویش جمعه شب پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در جریان لیگ برتر در جمع خبرنگاران که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید بیان کرد: بازی خوبی بود و در طول بازی، تیم پرسپولیس از لحاظ موقعیت و مالکیت توپ سر بود. گل‌های ناخواسته‌ای خلاف جهت بازی خوردیم اما بازیکنان نشان دادند آن‌قدر بزرگی دارند که هر نتیجه‌ای را می‌توانند برگردانند. فقط همانند هفته گذشته بازهم ما بازی را بردیم و بعد گفتم پنالتی گرفته نشد. 

او ادامه داد: عبدالکریم نیم متر با دفاع فاصله داشت ولی آفساید گرفتند و یک پنالتی هم نیمه اول گرفته نشد. ما فکر کردیم بازیکن خوب بگیریم کافی است و برنده بیرون می‌آییم اما داوری‌ها را از هفته اول نگاه کنید، علیه ما سوت زده شده است. چرا این اشکالات داوری تنها در بازی‌های ما است و امیدوارم یک روزی از این مشکلات در امان باشیم.

درویش در مورد بیانیه استقلال مبنی برنگرانی بابت داوری گفت: باید از خودشان بپرسید علت نگرانی آن‌ها چه چیزی است و امیدوارم برطرف شود.

او در مورد موضوع صحبتش با قنبرزاده تصریح کرد: بحث داوری بود و خودش هم گفت اگر این مساله را عنوان کنیم پاسخ می‌دهند VAR نداریم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر تیم بازی داربی را ببرد قرار است بازیکنان پاداش دریافت کنند؟ تاکید کرد: این بازیکنان آنقدر خوب هستند که شاید نتوانیم پاداشی که شایسته آن‌ هستند را بدهیم. با این حال همه تلاش‌مان این است قبل از داربی پرداختی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید