شجاع خلیل زاده: تا حد مرگ می جنگیم

مدافع تیم ملی می گوید تمام بازیکنان تا پای جان برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی یکی از دو بازیکنی بود که پیش از شروع جدی‌ترین تمرین تیم ملی قبل از مصاف با قطر، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی راحت نداریم. بازی‌ها مشخص و سخت است. همه باید دست به دست به هم بدهیم. از مردم و مسئولان تا یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. واقعا به قهرمانی خوش‌بین هستم و از اول به اینکه ۲۱ بهمن با جام کار را به پایان برسانیم خوش‌بین بودم. هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است. ما یک بازی سخت‌تر شاید از رقیب قبلی خودمان مقابل قطر داریم. 

او درباره اینکه مسئولان قطری فقط هزار بلیت را برای تماشاگران ایرانی اختصاص داده‌اند، بیان کرد: این مسئله به ما بازیکنان تیم ملی مربوط نمی‌شود. ما به زمین می‌رویم برای مردم ایران و ایرانی‌های خارج از کشور. قطر تماشاگران زیادی دارد و البته خوشبختانه ما هم از این موضوع بهره می‌بریم. در کنار آنها ابتدا باید از این مرحله عبور کنیم و در ادامه روز ۲۱ بهمن به دنبال بزرگترین مبارزه خودمان خواهیم بود.

او اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد: مبارزه‌ای تا حد مرگ داریم برای اینکه برای تیم ملی و مردم ایران یک خوشحالی بزرگ به ارمغان بیاوریم. به دعای تک تک آنها نیاز داریم و در کنار آنها قوی‌تر هستیم

 

دیدگاه تان را بنویسید