والیبال انتخابی المپیک

باخت 3-0 اما آبرومندانه ایران به ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار در انتخابی المپیک به مصاف ایتالیا رفت و با وجود نمایشی بهتر از بازی های قبل مغلوب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در رقابت های انتخابی المپیک با شرایط ویژه مقابل ایتالیا قرار گرفت و در سه دست پیاپی شکست خورد.

بعد از شکست سوم تیم در این دوره مقابل جمهوری چک بهروز عطایی از هدایت تیم استعفا کرد و علیرضا طلوع کیان تا پایان مسابقات جانشین او خواهد بود.

دست اول(25-22 ایتالیا)

ایتالیایی ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و اختلاف 7 امتیازی ایجاد کردند اما ملی پوشان که ظاهرا فشاری روی خود حس نمی کردند با یک بازی منطقی و بی استرس توانستند والیبال خوبی به نمایش بگذارند و کار را در امتیاز 21 مساوی کنند. با این حال ایتالیایی های با تجربه دو امتیاز سرویس گرفتند و این دست را 25-22 پیروز شدند.

دست دوم (25-22 ایتالیا)

در این دست باز هم ایتالیا امتیازهای آغازین را گرفت تا ایران به دنبال جبران باشد. اما این بار هم ایران به بازی برگشت و توانست تا امتیاز 20 مساوی پیش برود. با این حال سناریوی دست پیش تکرار گرفت و ایتالیا امتیازهای پایانی را گرفت و این دست را نیز کاملا مشابه دست اول پیروز شد.

دست سوم (25-23 ایتالیا)

بر خلاف دو دست قبل، ایران فاتح امتیازهای ابتدایی دست بود و توانست اختلاف امتیاز ایجاد کند. این بار نوبت ایتالیا بود که به دنبال جبران اختلاف باشد که در امتیاز 19 موفق به انجام این کار شد. ادامه بازی همانند دو دست پیش بود و ایتالیا توانست با جمع آوری امتیازهای بالای 20 این دست را هم پیروز شود.

ایران که پیش از دیدار با ایتالیا سه باخت مقابل آلمان، اوکراین و چک متحمل شده و یک بازی را مقابل قطر برده بود، مقابل ایتالیا با وجود باخت نمایشی به مراتب بهتر از دیدارهای قبلی داشت.

نتایج ایتالیا به شرح زیر است:

پیروزی 3 بر 1 مقابل چک

پیروزی 3 بر 0 مقابل قطر

پیروزی 3 بر 0 مقابل اوکراین

باخت 3 بر 1 مقابل آلمان

 

 

 

 

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ایران 1 3 آلمان شنبه 8 مهر 23:30
ایران 0 3 اوکراین دوشنبه 10 مهر 3
ایران 3 0 قطر سه شنبه 11 مهر 16:30
ایران 1 3 چک چهارشنبه 12 مهر 16:30
ایران 0 3 ایتالیا جمعه 14 مهر 20
ایران     برزیل شنبه 15 مهر 16:30
ایران     کوبا یکشنبه 16 مهر 20

دیدگاه تان را بنویسید