در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

ستاره هاکی روی یخ ایران به دنبال لژیونر شدن

ملی پوش هاکی روی یخ ایران گفت: حضور در بهترین لیگ‌های خارجی و رسیدن به درجه‌ای که بتوانم به بازیکنان تازه وارد کنم از بزرگترین اهداف من است و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

سارینا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص بورسیه حضور در کمپ فدراسیون جهانی از طریق شورای المپیک آسیا گفت: قرار است زیر نظر دو نفر از بهترین مربیان جهان برای توسعه و پیشرفت بازیکنان هاکی تمرین کنیم. از هر کشور دو نفر از بهترین بازیکنانش را (یک مهاجم و یک مدافع) دعوت کرده‌اند که از ایران هم من و یونس ناقلی انتخاب شده‌ایم.

او با اشاره به شرایط هاکی ایران گفت: شرایط در حال حاضر خوب است و بعد از مسابقات آسیایی که دختران ما در اولین حضورشان خوش درخشیدند و مقام دوم را کسب کردند حمایت بیشتر شده است. امیدوارم به هاکی بیشتر اهمیت بدهند چون هنوز خیلی از افراد هستند که نمی‌دانند چنین رشته‌ای در ایران وجود دارد بنابراین امیدوارم کمی بیشتر رسیدگی کنند.

خسروی افزود: مشکلات زیاد است خصوصا اینکه زمین و وسایل این رشته هزینه بالایی دارد به عنوان مثال چوبی که می‌خریم گران است اما راحت می‌شکند از طرفی تا از خارج از کشور به دستمان برسد یک ماه زمان می‌برد. یکی دیگر از مشکلات ما این است که با توجه به اینکه اسپانسرو  تبلیغات کمی داریم درآمد زیادی در مسابقات داخلی بدست نمی‌آوریم.

او در پایان صحبت‌های خود با بیان اهداف وآرزوهای خود تصریح کرد: بزرگترین هدفم بازی کردن در بهترین لیگ‌های خارجی است و امیدوارم به درجه‌ای برسم تا بتوانم به بازیکنان کوچک تری که تازه وارد این رشته شده‌اند کمک کنم تا باعث رشد و توسعه هاکی بشوم.

 

دیدگاه تان را بنویسید