بدهی‌های عجیب و نجومی بارسلونا/ آینده تاریک بلوگرانا!

باشگاه بارسلونا از خریدهای قبلی خود چیزی حدود ۱۴۵ میلیون یورو به باشگاه‌های مختلف بدهکار است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رادیو کاتالونیا رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا، در آخرین گزارش خود به بدهی‌های عجیب و نجومی آبی اناری‌ها پرداخت که همه آن‌ها در فصول اخیر به واسطه خریدهای بد روی دست بلوگرانا مانده تا آینده این باشگاه بزرگ را دشوار کند.

بارسلونا که تحت هدایت ژاوی به عنوان سرمربی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، با جذب بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی، رافینیا، کسیه، کریستنسن و کونده، روند خوبی را در این فصل طی کرده است، اما مبالغ بالای این خریدها باعث شده تا رسانه‌های نزدیک به این باشگاه بیش از پیش نگران وضعیت کاتالان‌ها در ادامه راه باشند.

بارسا برای جذب این بازیکنان اهرم‌های اقتصادی مختلفی مانند فروش بخشی از حق پخش باشگاه و ... را فعال کرد که همین امر باعث شده تا رسانه‌ای چون رادیو کاتالان، با ابراز نگرانی از آینده این باشگاه بزرگ به بدهی‌های باقی مانده آبی اناری‌ها از فصول گذشته بپردازد.

رادیو کاتالونیا در آخرین گزارش خود اعلام کرد: بارسلونا فقط سه میلیون از پول معامله با منچسترسیتی برای خرید فران تورس را پرداخت کرده و ۵۲ میلیون از قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

بدهی‌های بارسلونا به باشگاه‌های مختلف بر اساس آخرین گزارش اقتصادی باشگاه به شرح زیر است:

- مبلغ 52 میلیون یورو به منچسترسیتی (برای فران تورس)

- مبلغ 42 میلیون به آژاکس (برای دیونگ + دست)

- مبلغ 36 میلیون به یوونتوس (برای پیانیچ)

- مبلغ 14 میلیون به لیورپول (برای کوتینیو)

به این ترتیب مجموع بدهی باشگاه بارسلونا به باشگاه‌های مختلف چیزی حدود ۱۴۵ میلیون یورو است که باید دید آیا سران بلوگرانا می‌توانند با وجود خریدهای گران قیمت خود برای فصل جدید، همه این مشکلات را برطرف کنند یا خیر. موضوعی که در صورت منفی بودن پاسخش، می‌تواند آینده این تیم پر طرفدار را سیاه کند.

دیدگاه تان را بنویسید