گزارش جی پلاس

دروغ های شاخدار برای رد گم کنی و توجیه غیبت هاشمیان در تیم ملی فوتبال!

غیبت وحید هاشمیان در تمرینات تیم ملی، با پاسخ های عجیب و به نوعی دروغ های شاخدار مسئولان فدراسیون فوتبال همراه بود!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ آخرین تمرین تیم ملی که در واقع تنها تمرین این تیم در حضور اصحاب رسانه بود، یک غایب بزرگ هم داشت که سر و صدای بیشتری نسبت به غیبت مهدی طارمی ایجاد کرده است؛ آن غایب بزرگی کسی نبود جز وحید هاشمیان.

تنها مربی ایرانی تمام وقت تیم ملی که به طور مستمر همراه با دراگان اسکوچیچ بازی های لیگ را آنالیز و در جلسات فنی و تمرینات حضور مستمری دارد، در آخرین تمرین ایران پیش از دیدار با عراق غایب بود تا سوالات زیادی درباره این موضوع مطرح شود.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال جملگی در اتفاقی عجیب، به جای بیان واقعیت، غیبت هاشمیان را انکار کردند و حتی در مقطعی، به جست و جوی مربی تیم ملی در حین تمرین پرداختند!

وقتی خبرنگار جی پلاس از محمود رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی و همینطور حسین شریفی، سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال علت غیبت وحید هاشمیان را در تمرین تیم ملی جویا شد، هر دو نفر اعلام کردند که او غایب نیست و حتی برای دقایقی مشغول جست و جوی مربی تیم ملی در زمین تمرین بودند و هر دو نفر گفتند شاید هاشمیان در یک سالن یا گوشه از زمین مشغول انجام کار دیگری است!

اردوی تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان

اما این موضوع وقتی جالب تر شد که بعد از اتمام تمرین، پیگیری های خبرنگار جی پلاس نشان داد وحید هاشمیان در این اردو حضور نداشته و حتی به ویروس کرونا هم مبتلا نشده که در قرنطینه حضور داشته باشد.

هاشمیان آخرین بار حدود یک هفته قبل و در مراسم اعزام تیم ملی زنان، دقیقا همراه با اسکوچیچ رویت شده بود اما در دو سه روز گذشته، هیج تصویری از او در تمرینات وجود نداشت.

پیگیری ها نشان می دهد که علت غیبت هاشمیان در این اردو، بی ارتباط به امضا نشدن قرارداد این مربی نیست.؛ اتفاقی که برای مهدی مهدوی کیا و دستیارانش هم رخ داده و آن ها ترجیح دادند برای برگزاری اردوی تیم ملی امید در بهمن ماه راهی تهران نشوند!

جدای از کوتاهی فدراسیون در امضای قرارداد دستیاران و مربیان تیم های ملی بزرگسالان و امید، فرار مسئولان این تیم از شفاف سازی درباره یکی از مربیان تیم ملی و دادن اطلاعات غلط، از اتفاقات عجیب در این تمرین بود.

دیدگاه تان را بنویسید