جی پلاس،

پرسپولیس 0-0 سپاهان؛ الکلاسیکوی پوچ!

بازی بی روح پرسپولیس و سپاهان که به الکلاسیکوی ایران معروف است، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آخرین و یکی از مهم ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال با یک امتیاز بیشتر از شاگردان اوسمار صدرنشین لیگ بماند.

بازی رفت با تک گل رضا اسدی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به سود سپاهان به پایان رسید.

در صورت پیروزی پرسپولیس در این مسابقه؛ شاگردان اوسمار می توانستند جای استقلال را در صدر بگیرند. استقلال با نتیجه بدون گل مقابل تراکتور متوقف شد. هردو بازی مهم این هفته بدون کیفیت مورد انتظار به پایان رسید!

photo_2024-05-01_21-33-58

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری

گزارش بازی

در دقایق ابتدایی پرسپولیس بیش از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت اما شاگردان مورایس موقعیت گلزنی به این تیم ندادند. اولین موقعیت جدی مسابقه روی پاس عبدالکریم حسن و ضربه سر گولسیانی ایجاد شد که این توپ از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت. دقیقه 40 رامین رضاییان شوت محکمی روانه دروازه بیرانوند کرد که ضربه پرسپولیسی سابق به کنار دروازه برخورد کرد. یک و دوی ترابی و گولسیانی موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد اما ضربه مهدی ترابی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه 50 نفوذ وحدت حنانوف روی پاس تماشایی اورونوف می‌رفت که پرسپولیس را به گل اول برساند ولی پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی‌پور قطع شد. دقیقه 61 عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد. دقیقه 82 بین امید عالیشاه و بازیکنان سپاهان درگیری رخ داد که این منجر به اخراج عالیشاه از زمین بازی شد. در آخرین ثانیه های بازی سپاهان می توانست گل برتری را با ضربه سر بزند.

 

 

 
تیم نتیجه نتیجه تیم
شمس آذر 2 1 پیکان
هوادار 2 1 صنعت نفت
تراکتور 0 0 استقلال تهران
مس رفسنجان 1 1 گل گهر
ذوب آهن 0 2 نساجی
استقلال خوزستان 1 1 ملوان
آلومینیوم اراک 1 1 فولاد
پرسپولیس 0 0 سپاهان

 

 

پرسپولیس سپاهان عیسی آل کثیر

پرسپولیس سپاهان رامین رضاییان مهدی ترابی

پرسپولیس سپاهان عیسی آل کثیر

پرسپولیس سپاهان امید عالیشاه

پرسپولیس سپاهان مسعود ریگی

تماشاگران پرسپولیس هواداران پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید