جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| تمام آمار و واکنش ها به پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل گوا/ سرخ ها تاریخ ساز شدند؛ AFC تمجید کرد

پرسپولیس اولین تیم ایرانی تاریخ لقب گرفت که از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا 12 امتیاز کسب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوای هند قرار گرفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

سایت AFC در واکنش به این برد پرسپولیس، نوشت: پرسپولیس سفر خود را با برد 4 بر صفر مقابل گوا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کامل کرد. نماینده ایران با کسب چهارمین برد متوالی اش 12 امتیازی شد و در یک قدمی صعود قرار گرفت. الوحده امارات با 7 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس است.

پرسپولیس در این بازی از ابتدا تمام راه های نفوذ به تیم هندی را بست و قدرت خود را مقابل تیم ناشناخته و تازه راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا را نشان داد.

تاریخ سازی پرسپولیس در آسیا

 پرسپولیس اولین تیم ایرانی که در ۴ هفته ابتدایی لیگ قهرمانان موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده است.

ترابی تاثیرگذارترین مهره هجومی

مهدی ترابی تاثیرگذارترین مهره هجومی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 است. او با 2 گل و 4 پاس گل جمعا روی 6 گل پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

اشتباه سایت عربی درباره پرسپولیس

سایت «الکوره» عربی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل گوا در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4 بر صفر صعود شاگردان گل محمدی را قطعی دانست.

این درحالیست که پرسپولیس هنوز صعودش قطعی نشده بلکه در یک قدمی صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. این رسانه عربی تیتر زد: پرسپولیس با فروپاشی گوا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید