تیمی که به اذعان همگان امسال بهترین فصل را برای صعود به لیگ یک دارد، حالا افزون بر مشکلات مالی با بدهی های مستند شده از سوی فدراسیون فوتبال نیز مواجه شده است.

برطرف نشدن مشکلات مالی پاس نیز باعث شد تا کادر فنی این تیم پس از بازی روز گذشته مقابل بعثت کرمانشاه تصمیم به تعطیلی تمرین ها بگیرد.

پاسی ها در شرایط این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند که با فاصله ۵ امتیاز با چوکا صدرنشین لیگ ۲ ، از شانس بالایی برای صعود برخوردار هستند.

این تیم حتی این روزها برای تامین هزینه های سفر برون استانی و دیدار با حریفان نیز با مشکل مالی مواجه است و همین مساله باعث اعتراض کادر فنی و بازیکنان شده است.

هر چند مسوولان اجرایی نیز معتقدند مدیریت باشگاه پاس نباید فقط متکی به منابع مالی تزریق شده از استان باشد و بهتر است نسبت به جذب حامی مالی اقدام کند.

آنها می گویند با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور قدرت تامین منابع مالی برای تیمی همچون پاس با محدودیت ها مواجه است هر چند از ابتدای فصل تاکنون بیش از یک میلیاردتومان به این تیم پرداخت شده است.

البته رقم قابل توجهی از این بودجه اختصاص یافته نیز صرف تسویه بدهی های مالی تیم از ادوار گذشته شده است.

محمد مظهری مدیریت باشگاه پاس نیز تلاش ها برای جذب حامی مالی را بی نتیجه دانست و گفت: با چندین سرمایه دار مطرح استان در این زمینه رایزنی داشته است اما پاسخ مثبت دریافت نکرده و نیاز به زمان و شرایط بهتر است.

محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز تاکید بر تداوم حمایت ها از تیم پاس دارد و می گوید: در ۲۰ هفته گذشته حمایت همه جانبه داشته ایم و هیچ نگرانی وجود ندارد.

سرمربی تیم پاس اما این ادعا را نمی پذیرد و می گوید: عزمی برای حمایت از تیم پاس در مسیر صعود وجود ندارد.

علی قربانی افزود: بارها در مورد مشکلات عدیده مالی تیم صحبت کرده ایم اما توجهی به این مساله نشده و براین اساس تصمیم به تعطیلی تمرین ها تا روشن شدن تکلیف تیم گرفتیم.

مشکلات مالی این فصل پاس در یکسو و ارسال نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر تسویه بدهی بازیکنان سابق از سوی دیگر، دردسر جدیدی را برای نماینده فوتبال همدان ایجاد کرده است.

فدراسیون فوتبال اعلام کرده که تیم پاس باید نسبت به تسویه بدهی ۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومانی به بازیکنان سابق این باشگاه که دارای پرونده شکایت در کمیته انضباطی هستند، اقدام کند.

باشگاه پاس ۱۰ روز فرصت دارد تا نسبت به ارایه مستندات مبنی بر تسویه بدهی های مالی به کمیته انضباطی اقدام کند در غیر اینصورت ۳۰ روز مهلت برای پرداخت مطالبه شاکیان زمان تعیین شده است.

پس از گذشت این مدت و ارسال نشدن رضایت نامه ها ، براساس بند الف و ب ماده ۸۹ مقررات انضباطی نسبت به جریمه نقدی ، کسر امتیاز، محرومیت از ثبت نام بازیکن جدید و حتی سقوط به دسته پایین تر اقدام خواهد شد.

حالا تیم پاس در هفته های پایانی فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۲ مشکل بزرگ مالی مواجه است و این مساله بر توان روحی و روانی تیم تاثیر منفی گذاشته است.

پاسی ها امیدار به تعیین تکلیف از سوی مسوولان هستند و درخواست پاسخگویی آنها دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.