به گزارش ایرنا در این نمابر که بعد از ظهر یکشنبه برای ایرنا ارسال شد، 11عضو اصلی و هفت عضو علی البدل این شورا از سوی فرمانداری معرفی شده اند.
بر اساس اعلام فرمانداری، فاطمه جراره، فیصل دانش، اسلام باوقار، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری، پرویز سالاری سردری، آبتین امیری، احمد عامری سیاهویی، فرزانه آرامش، جواد بلارک و اسماعیل بواشه ، 11عضو اصلی راه یافته به شورا هستند.
همچنین هومن رفیعی بندری، رضا حیدری زاده، عبدالمجید جلالی، مهران نجاتی، محمد راستی، جمشید رییسی تختی و حسن احترامی سرخایی هفت عضو علی البدل شورا هستند.
در اولین مرحله اعلام نتایج انتخابات شورای شهر بندرعباس، هومن رفیعی بندری آخرین عضو اصلی راه یافته به شورا و اسماعیل بواشه سرلیست اعضای علی البدل بود.
با اعتراض رسمی 47کاندیدا از مجموع 181کاندیدای شورای شهر بندرعباس به نتایج اولیه، هیات عالی نظارت بر انتخابات استان رای به بازشماری 26صندوق شمارش شده مرحله اول داد تا درصورت مشاهده اختلاف، سایر صندوق ها نیز بازشماری گردد که نتیجه اعلام شده روز یکشنبه فرمانداری، پس از بازشماری 26صندوق یاد شده به دست آمده است.
خارج شدن محمود عامری از فهرست اعضای علی البدل و جایگزین شدن حسن احترامی سرخایی از دیگر نتایج این بازشماری است.
هیات عالی نظارت بر انتخابات استان با توجه به این تغییرات خواستار بازشماری 15درصد دیگر از صندوق ها بود که این درخواست مورد موافقت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات قرار نگرفت و پرونده شورای شهر بندرعباس با ملاک قرار دادن نتیجه بازشماری 26صندوق بسته شد.
2094
خبرنگار و انتشاردهنده:هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.