به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حاجی زاده با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق در راستای رفاه حال مشترکان، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط خود مشترک را از طریق پیامک و سایت اینترنتی این شرکت فراهم نموده است، تاکید کرد: استفاده از این امکان اختیاری است و در صورتی که مشترکین تمایل به استفاده از این روش نداشته باشند، مأموران قرائت برای قرائت کنتور مراجعه خواهند کرد.

حاجی زاده افزود: مشترکانی که تمایل به استفاده از این روش‌ها دارند می‌توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع نیروی برق در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی ، اطلاعات مصرف را از طریق سایت اینترنتی www. hedc.co.ir و سامانه پیامکی ارسال شده اعلام نمایند. اطلاعات ارسالی پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات مصرف ، جهت صدور قبض ارسال می‌شود.

وی گفت: بدیهی است درصورت عدم ارسال اطلاعات و یا ارسال اطلاعات نادرست مأمورین طبق روال قبل جهت قرائت مراجعه خواهند کرد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تاکید کرد استفاده از این خدمات صرفاً منوط به ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامکی قبض بوده و لازم است مشترکانی که تاکنون شماره خود را ثبت نکرده‌اند هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند. مشترکین برای این منظور می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۷۶۱۱۲۱ و یا از طریق سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شماره همراه خود را برای دریافت پیامکی قبض برق ثبت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.