دکتر سید(محمد جمالیان) شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک در شرکت آونگان این شهر، افزود: پیمانکار این طرح تا پایان سال گذشته انتظارات مردم و دانشگاه علوم پزشکی را برآورده نکرد که به همین دلیل پایان همکاری با وی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام شد.

وی ادامه داد: در نشستی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد ۲ ماه دیگر به پیمانکار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مهلت داده شود و در صورتی که وی نتواند آنچنان که باید به تعهدات خود عمل کند قرارداد بدون طرح دعاوی از سوی پیمانکار فسخ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: تا کنون حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان ۳۲۰ تخته حضرت ولیعصر(ع) این شهر هزینه شده و پیشرفت فیزیکی این طرح نیز حدود ۷۰ درصد برآورد می‌شود.

دکتر جمالیان اظهار داشت: برای تکمیل این طرح نیز حدود یک‌هزار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز است که باید از محل طرح توازن استان و اعتبارات داخلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شود.

وی گفت: در صورتی که پیمانکار عزم خود را جزم کند و اعتبارات مورد نیاز هم به هنگام تزریق شود پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال عملیات اجرایی ایت طرح پایان و در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ نیز تجهیز شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: پیمانکار بیمارستان ساوه نیز انتخاب شده و تا یک‌هفته آینده قرارداد منعقد می‌شود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه، سیدعلی آقازاده استاندار و تنی چند از مدیران اجرایی استان مرکزی در این نشست حضور داشتند.

 ۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.
۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.