به گزارش خبرنگار مهر، مرحله اول توزیع رزمایش ضیافت همدلی با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ظهر چهارشنبه در ساری آغاز شد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم با بیان اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» به منظور لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان و دستور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه؛ همزمان با سراسر کشور در استان مازندران در حال اجراست، افزود: در مرحله نخست ۱۲ هزار بسته معیشتی در راستای ضیافت همدلی در مازندران توزیع می‌شود.

وی هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی، را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری بیان کرد و گفت: این رزمایش از محل عوائد موقوفات (متصرفی و غیرمتصرفی)، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی، جلب مشارکت‌های خرد شهروندان مانند دریافت گوشت نذری، منابع نیات موقوفات اطعام‌دهی در ماه مبارک رمضان با ۲۰ درصد از منابع تسهیم بقاع متبرکه در قالب طرح افق اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بین ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها شامل اقلام ضروری و مایحتاج خانوارها از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، روغن، رب گوجه، خرما، ماکارونی، پنیر، عدس، لوبیا، چای، شکر و… است و بسته‌ها با حفظ کرامت بین خانواده‌های نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با عنوان اینکه این بسته‌ها بین خانواده‌های مددجو کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، نیازمندان شناسایی شده توسط پایگاه‌های بسیج و نیازمندان اطراف امامزادگان توزیع می‌شود، گفت: رزمایش ضیافت همدلی تاکنون در شهرستانهای گلوگاه، میاندورود، ساری، بابل، قائمشهر، جویبار، بابلسر، رامسر، بهشهر، نکا و بلده اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: توزیع نان مهربانی بین مددجویان را در نظر داریم که چند منطقه در استان شناسایی شد و در چند مرحله نان صلواتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.