فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری یک سارق با 21 فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در آزادراه پل‌زال - خرم‌آباد کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سردار یحیی الهی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه کامیون حامل بار را که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود در این آزادراه متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۶۷ هزار و ۴۸۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه و یکهزار و ۷۳ عدد اسباب بازی قاچاق فاقد مجوز کشف و راننده دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است که شهروندان باید با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

دستگیری یک سارق با ۲۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی لرستان همچنین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران کلانتری ۱۶ این شهرستان موفق به شناسایی فرد سارق، مخفیگاه و دستگیری وی در یک عملیات ضربتی شدند.

سردار الهی ادامه داد: سارق در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت منزل در پایتخت و استان های دیگر اعتراف کرد که پس از بررسی سوابق نامبرده مشخص شد از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب محاکم قضایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.